divendres, 2 de novembre del 2007

Postebrio

Festa de Tots Sants 2007



He decidit iniciar una petita guia que us ajudarà a tots els amics que m'esteu visitant a Transilvània i a aquells que són políglotes.
Aquest missatge li dedico especialment a Il Padrino (Suavinni),a les caques que em venen a veure,la Helhens i la Laia,la meva nòvia (saps que et necessito i saps que sempre t'he estimat), al Carajillo i al Abd-al-Krim també! A tu mama no se si et farà molta gràcia i és clar que sí, a la Clara també li dedico!!!!

Concert of Black Diamond



Diccionari català/romanès/hongarès/francès (pentru Florimon Devie, mon ami )


  • Útil per a tots aquells que treballen des de les 7 del matí després d’una festa de Black Diamond (heavy metal) a un poble dels Càrpats.

    Lliçó número 1:

    Català Romanès Hongarès Francès

    Ressaca mahmureala másnapos guele de bois
    borratxo băut részeg soûl
    borratxa baută részeg soûle

    Com utilitzar aquestes definicions

    Tinc ressaca Sunt mahmureala(f) másnapos vagyok j'ai guele de bois
    Sunt mahmur (m) másnapos vagyok j'ai guele de bois

    Estic borratxa Sunt baută részeg vagyok suis soûle
    Estic borratxo Sunt baut részeg vagyok suis soûl